شرایط و قوانین استفاده

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده از خدمات وب‌سایت بیسکوتی  به دقت مطالعه نمایید .

ورود کاربران به وب‏‌سایت بیسکوتی هنگام استفاده از خدمات  به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات آن است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین وب سایت بیسکوتی از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های بیسکوتی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های بیسکوتی تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روزرسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش از بیسکوتی اقدام کند.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که درسایت بیسکوتی اقدام به ثبت سفارش میکنید به این نکات توجه داشته باشید  :

آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌ها و پشتیبانی ها از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع‌رسانی ها و پروموشن ها امکان دارد بیسکوتی برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

بیسکوتی به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

بیسکوتی متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، فناوری مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت بیسکوتی، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق سایت بیسکوتی ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط بیسکوتی جزئی از اموال بیسکوتی محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار بیسکوتی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای بیسکوتی محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط بیسکوتی در انحصار بیسکوتی است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

لازم به ذکر است کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. بیسکوتی به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت بیسکوتی به وسیله پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. بیسکوتی همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی ، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

– بیسکوتی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی بدون اطلاع قبلی، برای بیسکوتی محفوظ است.

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی محصول در سایت بیسکوتی ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای بیسکوتی محفوظ است. بیسکوتی در اسرع وقت وجوه دریافتی را  طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت بیسکوتی می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، بیسکوتی جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

– در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن خرید، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

خسارت‌های سخت افزاری و نرم افزاری

بیسکوتی همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. در صورت تایید هرگونه خسارت به محصول در هنگام حمل و نقل، فروشنده در صدد جبران خسرات برای مشتری برمی‌آید.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل یا خسارت‌های فیزیکی هنگام دریافت محصول باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود.

همچنین در صورت وجود مشکلات نرم افزاری برای محصول آموزشی، مشتری باید تا ۴۸ ساعت پس از از تحویل محصول مشکل را به شماره تلفن‌های پشتیبانی اطلاع دهد تا راهنمایی‌های لازم به عمل آید. در صورت تایید مشکل نرم افزاری، فروشنده درصدد جبران خسارات برای مشتری برمی‌آید.

تعهدنامه مشتری

کاربران با پرداخت وجه متعهد می‌شوند که در صورت تمایل به شرکت در دوره و دریافت ویدیوهای آموزشی، باید فایل تعهدنامه را تکمیل و تصویر آن را همراه با کارت ملی خود آپلود کنند. این فرایند جهت جلوگیری از سرقت و بازنشر غیرمجاز ویدیوهای آموزشی انجام می‌شود. بدیهیست مجموعه بیسکوتی تمام تلاش خود را جهت محفوظ نگاه داشتن اطلاعات هویتی مشتریان و شرکت کنندگان به کار خواهد بست و همچنین تمام اطلاعات را بصورت رمزنگاری شده در پایگاه های داده خود ذخیره و نگهداری میکند .

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل یا خسارت‌های فیزیکی هنگام دریافت محصول باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود.

همچنین در صورت وجود مشکلات نرم افزاری برای محصولات آموزشی، مشتری باید تا ۴۸ ساعت پس از از تحویل محصول مشکل را به شماره تلفن‌های پشتیبانی اطلاع دهد تا راهنمایی‌های لازم به عمل آید. در صورت تایید مشکل نرم افزاری، فروشنده درصدد جبران خسارات برای مشتری برمی‌آید.

رویه بازگردانی وجه محصول

در راستای حمایت بیشتر و ارائه خدمات با کیفیت تر به مشتریان و کاربران عزیز ، محصولات آموزشی بیسکوتی دارای هفت روز ضمانت بازگشت وجه هستند. در صورت عدم رضایت از محصول آموزشی، مشترکان می‌توانند با ارسال درخواست خود ، نسبت به دریافت مبلغ پرداختی آموزش اقدام کنند. لازم به ذکر است که در صورت ارسال درخواست عودت وجه، هزینه ارسال، بسته‌بندی و سخت افزار از هزینه آموزش کاسته و سپس واریز خواهد شد.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در بیسکوتی مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است.

قیمت محصول با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته‌بندی و ارسال بر عهده فروشنده است.